lørdag den 20. september 2008

Tur til tyskland med Francine


Det var meget tidliget da vækkeuret ringet
6.45 på en lørdag, det sker ikke så tit...men jeg skulle jo til tyskland og shoppe.
her må jeg jo komme med en indrømmelse, jeg elsker at shoppe...og det er alt om det så bare at handle mad så er jeg glad...
nå men vi kørte ned til Bjarkes søster Maria for at hente Francine, her må jeg nok lige fortælle hvem Francine er: Hun er en udvekslingsstudent fra AFS som bor hos Maria... jeg bruger sammen med Bjarke meget tid på disse unge mennesker, det er sjove og de utrolige glade for man gider bruge tid på dem...
nå tilbage til tyskland...
Jeg har købt en masse slik og cola, men det gør jeg altid...

Vi fandt er masse fedt ting som dette fede køleskab...
Det var rigtig hippie, vi fandt også en vaskemaskine som lignede et køleskabe, og var pink... helt vildt og dyrt...

Efter at vi havde shoppet var det tid til at drikke kaffe.. Bjarke og Francine fik æblekage og cafe latte
og jeg en cola..

nå men jeg slutter for denne gang skriver igen sener

1 kommentar:

Francine St. Laurent sagde ...

hey! it's me! i can't really read it but it's me! :)