torsdag den 19. marts 2009

møde med gamle venner

Jeg har været sammen med min gamle ven Susanne, det er langtid siden vi sås sidst..Det var skide hyggeligt. Vi var på cafe biografen i Odense. Det er skægt at man kan møde mennesker igen efter mange år... Jeg kom på facebook for noget tid siden, og det var for at holde kontakt med vores udvekslingsstudenter. Det blev det også, men det har udviklses sig til meget mere...
Jeg har kontakt med mine arbejde kollegaer på en helt ny måde og kan følge med i deres liv på en hel ny måde...

men den største gevinst er nok at jeg har mødt næsten hele min klasse fra korsløkkeskolen vi har ikke set hinanden siden 1983, nu skal vi så mødes igen her den 27 marts hvor vi skal snakke sammen om gamle dage og hvad der er sket i hinandens liv. Det bliver skide skægt....

Lone i dag






Men den fedeste oplevelse på Facebook er nok møde med min gamle veninde fra 3. klasse Lotte, jeg har ikke set eller hørt fra hende siden 7. klasse hvor vi blev konfimaeret, je
g sad her den anden dag og så på billeder fra den gang..... ( Min gamle klasse)

det er så fedt at finde alle de mennesker som man troet var tabt...

Ingen kommentarer: